+7

+دختر از نظر من چیه و کیه..

عاقا عرضم به حضورتون که دختر باید ناخون دراز کنه لاکا رنگ به رنگ بزنه رو هر ناخونش...

لباساش مشکی اما کفشش قرمز و ارایشش ملایم اما رژش قرمزه قرمز...

دیگ اینکه دختر وقتی میخنده باید گونه هاش چال بیفته...

دختر باید همیشه تنش بوی عطر بده..ازون عطر ملایما که آدم خابش میگیره

دختر باید هزار جور عکس با مدلای مختلف با دوستاش تو همه جا داشته باشه

مثلا تو چایخونه...تو خیابون..تو استخر چه میدونم هرجا دلش خاس...

دختر باید همیشه تمیس باشه...هیشوخ نذاره زیر ابروهاش دربیاد..هرروز بره دوش بگیره...

دختر باید تا وقتی تو خونه ننه باباشه دست به سیاه و سفید نزده باشه..

دختر باید سر هر چیز کوچیکی گریه کنه ناراحت بشه بغض کنه بپره بغل دوس پسرش....

دختر باید وقتی چایی یا قهوه میخوره آرم لبش بمونه رو فنجون...

دختر باید لاغر باشه..موهاشم بلنده بلند...دختر باید بترسه از شوهرش...نامزدش..دوس پسرش

چه میدونم از مردی که تو زندگی دوسش داره باید ازش بترسه..

دختر نباید بددهن باشه فحش بده...دختر وقتی عصبی میشه بدترین حرفش باید این باشه:

خیلی بی تربیتی..برو دیگه دوست ندارم...

دختر نباید لوس حرف بزنه..میپرسی چرا؟؟؟خو چون خوشم نمیاد دلیل خاصی نداره...

من به این میگم دختر....هیچکدوم از این شرایطم ندارم جز اون لاغریه...مرسی از همتون



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت11:06---28 آذر 1391
امیدوارم چاق بشی اون یه موردم از دستت بزه خخخخخخخخخخپاسخ:قبل اینکه دعا کنی داره یواش یواش روم اثر میذاره بخدا...تازگیا شدم عین توپ

گرگنما
ساعت20:31---27 آذر 1391
پاسخ:گذشتیم

شیدا
ساعت20:29---27 آذر 1391
پس من دختر نیسم که!!!!

اقا من الان دچار بحران هویت شدم!!!!پاسخ:منم نیستم اجی عب نداره منم همین حس بهم دس داد..


گرگنما
ساعت20:17---27 آذر 1391
پاسخ:قاتی کردم یلحظه جدی نگیر...خخخخخخ

گرگنما
ساعت20:09---27 آذر 1391
دختر باید سر هرچیز کوچیکی گریه کنه موافق نیستم-ابعد کفش قرمز و لباس مشکی ناموافقم-بعضی دیگشم نا موافقم حوصله نوشتن ندارمپاسخ:حیف اینهمه وقت که صرف کردم برا نوشتن اینا..اونوقت تو.. آه خدای من...نمیگذرم ازت گرگنما چطور تونستی با اینا موافق نباشی؟؟آه خدا...آه ای گرگنما....

گرگنما
ساعت19:56---27 آذر 1391
میدونی یه چیزای که گفتی موافقم ولی با بعضی هاش نه
پاسخ:دقیقا با کدوماش موافقی با کدوماش موافق نیستی؟؟؟نشون بده بادست؟؟


عزراییل
ساعت17:37---27 آذر 1391
نمیبینم خودمو تو لینکاتپاسخ:اکه یادم رفت لینکت کنم الان لینکت میکنم...خب خودت بگو چه ریخت دختری هستی دیگ..چرا آدمو پاس میدی به این و اون؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ساعت 17:10 نویسنده mahsa pishi |