+14

یه عکس از عمادم برا عوض کردن حال و روزم...

بغل گرفتنش..بوسیدنش...تو آغوشش گم شدن...شنیدن صداش...تو این لحظه خیلی میچسبه

دوسش دارم!!

خیلیم دوسش دارم!!

 

خدا جون من که تا ابد پیشش نیستم بهش گوش زد کنم مواظب خودش باشه...

خودت مواظبش باش...



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت22:34---2 دی 1391
این عماده چن سالشه؟
پاسخ:20 سالشه آجی جونم


arezoo
ساعت23:08---30 آذر 1391
مرسی آجی


شما دوتا واقعا عاشق بودین ؟ینی تو واقعا عاشقشی؟


این حرفا چیه ؟مدل جدید عاشقانست؟


بخدا پسری که انقد راحت به دختر حرف زشت بزنه همون اول باید فهمید عاشق نیس ...آجیم فکرشو نکن اصن بهتر که رفت لیاقت ندارن بعضیا


یه بار دیگه عماد عماد کنی من میدونمو تووووووووووووو


من آجی بزرگترتم گوش بده چی میگمااااا
پاسخ:اره عاجی..هم من عاشق اونم..هم اون عاشق منه..واقعن واقعنی!!!اخه تو دعوا حلوا خیر نمیکنن که!!! خب تقصیر من بود که فحش دادم عشقم تقصیری نداشت که!!!بازم میگم عماد عماد عماد عماد عماد عماد در ضمن اشتی کردیم دوباره خخخخخخخخ


arezoo
ساعت11:23---30 آذر 1391
چه زشته برو خداروشکر کن بهش نرسیدی

وگرنه میگفتن مهسا چه شوهر زشتی داره

اگه ناراحت نشدی ازحرفم بهم سر بزنپاسخ:کجاش زشته؟؟نه انصافا کجاش زشته؟؟پسر به این خوشگلی...ناراحت شدم ولی بهت سر میزنم... در ضمن شوهر مهسا خیلیم خوشگله


hiickass
ساعت20:09---28 آذر 1391
خدا واست نگهش داره آره خوشگله
پاسخ:نگهش داره؟؟؟چی میگی تو؟؟!!!پستای اول وب رو بخون...خدا گرفتش...


hiichkass
ساعت10:47---28 آذر 1391
عمادت کلا تو حلقم
پاسخ:از پهنا؟!راستی خوشگله؟؟؟؟آخی عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ساعت 21:53 نویسنده mahsa pishi |