+18

یه جا خوندم:

«اگر دختر آفریده نمیشد همه ی عروسک های دنیا یتیم میماندند»

این حرف دروغه من خودم از بچگی با این مسغره بازیا مخالف بودم

تازه از 9 سالگی به اینور هروخ عصابم خورد میشد عروسکامو میبردم سرپشت بودم

آتیششون میزدم...

 

+من تو 6 سالگی فقط بازی میکردم؛اونم فقط یه بازی...خمیر بازی میوردم میچسبوندم دیوار...

+همین!!!بدم میاد ازین لوس بازیا..خاله بازی و خونه سازی و چه میدونم ازین حرفا

+بچه از نظر من (چه دختر چه پسر) نباید لوس بار بیاد...

+وس سلام!!



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت10:53---28 آذر 1391
دکتر ؟ شما مدرک کارشناسیتونو از کجا گرفتین؟
پاسخ:از دانشکده غیر انتفاعی و غیر حضوری علمی کاربردی قریه مسلم آباد از توابع یاقوت شهر سفلی ممسنی به زور سه ترم مشروطی و 2 جلسه تشکیل شورا و نامه از امام جماعت مسجدمون!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ساعت 1:44 نویسنده mahsa pishi |