+22

+ازون موقه که خودمو شناختم فهمیدم اسمم چیه...کیم..چیکارم...

عاقا ما هر وخ به این بابامون گفتیم برام فلان چیزو بخر گفت بذا پول بیاد دستم...چشم


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

+من هنو کامل قانع نشدم...ینی از سه سالگیم به اینور تا العان که شده نزدیکا 15 سالم؛

+بابام پول نیومده دستش...جلل خالق!!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت23:24---28 آذر 1391
چرا پول بیمه اش رو تو دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ننه بابام به فکرمن.خیلی دوسم دارن ولی رو مخم جا دارن..!
پاسخ:بخاطر عماد...باید ماشین بیمه داشت که میشد بریم سفر..میبینی؟!من برا عماد..برا دیدنش..بوسیدنش....بغل کردنش...برا عماد همه کار کردم..همه کار...حقم نبود


sara
ساعت15:50---28 آذر 1391
من خودم پول میدم دسته بابام..!

پولامو میچاپه میزاره تو حسابم..!!پاسخ:خو داره به نفع تو کار میکنه خانومی....بده میذارش تو حساب برات بشه پس انداز بیخودی خرجش نکنی!! تو مغز خر خوردی بقرعان...اینی که من میگم واسه اینه که من پول دوا درمون پامو خودم دادم..سفری که تا بیرجند پیش عماد رفتیمو خودم دادم...پول بیمه ماشینشو خودم دادم...طلاهامو فروختم این خرجارو براش کردم..اینه که میگم..تو برو خداتو شکر کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ساعت 14:33 نویسنده mahsa pishi |