+25

من_ سلام برسون نفیسه جان...ازون سلام مخصوصا...

شمارتو..عکساتو..هرچی ازت ب یادگار دارم حذف میکنم...فقط دیگ شماره ای ازت رو گوشیم نبینم..

بای!

عماد_mahsa eshqamm chi gofti nafise kieee dg

 

+واقعا من شبیه چیم؟؟!!

رو پیشونیم چی نوشته؟؟؟خر؟؟!!!



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت17:17---30 آذر 1391
یه بار فکر کردم آدمی به درد میخوری واس همون گفتم تو بگیپاسخ:به درد میخورم ولی به کار تو نمیام..اقا مگه فلجی؟؟!!چپر چلاقی؟؟؟ در ضمن نوکر بابات سیاه بود

hiichkass
ساعت16:48---30 آذر 1391
در خطاب به عزرائیل واقعا همه پسرا اینو میخوان؟؟؟؟؟ و در مورد تو دوست خوبم یعنی تو هم میتونی ببینی رو پیشونیت اینو نوشته؟؟پاسخ:خودت برو رو وبش بهش برسون...ب من چه!!

شیدا
ساعت1:14---29 آذر 1391
اوووووووو بابا بیا مارو بخور!

چیشده مگه؟!!!!

گور بابای اونی ک رفته!خیلی شیک و مجلسی برو سراغ اونی ک میخاد بیاد!

بعلـــــــه!یه همچین ادمی باش!پاسخ:نوچ...نمیشه عاجی شیدا...عماد یه دونه بود...اگه دوباره نشه که بشیم مثه قبل... وای پکیدم


sara
ساعت23:37---28 آذر 1391
هـــــیی...
پاسخ:هــــــــــیی داره واقعن


sara
ساعت23:33---28 آذر 1391
عشقت واقعا عشقـــه..
پاسخ:نفسمه...نفس


sara
ساعت23:27---28 آذر 1391
مهسا انقد خودتو زجر نده..
پاسخ:اگه این زجر برا عماده...برام عین خوشی و خوشبختیه


sara
ساعت23:21---28 آذر 1391
چیو خودت دیدی؟؟؟؟

بخدا کامل درکت میکنم..

چون مثه وقتیه که فهمیدم فرید ازدواج کرده..
پاسخ:همون نفیسه دیگ..تو کل مدت دوستیمون یه بار ب من نگف چه تفاهمی..ای تف به شرفم.. ای تف به شرفت. ای بشکنه دستم که نمک نداره..


sara
ساعت23:17---28 آذر 1391
میدونم چه جوری عاشقشی..میدونمو درکت میکنم ولی تو نمیتونی چیزی به عقب بر گردونی..میتونی؟؟؟

به خدا نصیحت نمیکنم.

فقط یه کم حرف زدنه باهمه..
پاسخ:اگه لازم باشه...جونمو..زندگیمو...میدم براش...ولی اگه بفهمم این قضیه خیانت..اخه نمیشه هم بهش گف دروغ خودم دیدم....تو وضعیت بدی قرار گرفتم بخدا


گرگنما
ساعت23:10---28 آذر 1391
ابجی از من حاظر نیستم غرورم رو به هیچ وج خورد کنم تو رو نمی دونم
پاسخ:من برا عماد همه چیزمو دادم و میدم...ولی!!!گرگنما از درون یهو پوچ شدم...یهو تو خالی شدم


sara
ساعت23:10---28 آذر 1391
عزرائیل راس میگه مهسا..

یه دنیای تازه رو شروع کن.

تازه..
پاسخ:عزرائیل هنو کامل نمیدونه من چطور عاشق این پسرم...تو که میدونی چرا این حرفو میزنی... سارا عاشقشم...میفهمی؟عاشق!!بزنه سرم میکشم خودمو...خیلی راحت..خودتم میشناسی منو


گرگنما
ساعت23:04---28 آذر 1391
میدونی هیچکس ارزش این رو نداره که غرورتو پاش بشکنی غروری که شکست دیگه جمع شدنی نیس
پاسخ:چرا عمادم ارزش داره..عمادم ارزش همه چیو داره گرگنما ولی چرا بهم خیانت کرد؟؟!!حقم نبود بقرعان حقم نبود


عزراییل
ساعت21:03---28 آذر 1391
هی دختر متاسفم

اما خوب شد...برا خاطراتت ی شمع روشن کن و بعدش همه چیو بنویس رو کاغذ و با همه عکساتون بریز تو آتیش

این حسو قبلا تجربه کردم حتی بدتر از اینشو

ببین مهسا غرورت و شخصیتت مهمتر از عماد و عشق پر از دروغشه

البته تقصیر عماد نیس آدما اینطورین ...خود توام اگه پسر بودی و ی دختر انقد جون میداد برات آخرش خودتو چس میکردی براش

ولی تموم شد

خدارو شکر ک همه چی داره تموم میشه

مهسا ب این فک کن ک داره ی زندگی نو و جدید شروع میشه

بذار این دفعه آدمایی بیان تو زندگیت ک خودشون انقد باادب و بااحترام و باشخصیت باشن ک تورو هم باخودشون ببرن بالا و بهت ارزش بدن

من قبلا خودمو خیلی خرد کردم اما الان با کسی هم نفس شدم ک ن تنها خودشو بلکه منم داره بالا میکشه و صب تا شب ب فکر درس و زندگیمه

دانشگا میری با آدما و استادای خوب آشنا میشی

دیگه دلتو ب کسی نباز

مهسا پسرای این دوره همشون فقط ازت سکس میخان ن چیز دیگه

خودتو نباز ب دستای چرکین آدما

بازم هروخ خاسی من کنارتم ب خدای احدوواحد
پاسخ:بابا کم امید مفت به من بده...من همه چیمو باختم...همه چیمو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ساعت 20:13 نویسنده mahsa pishi |