+27

+یه سوال ذهن منو درگیر کرده هرکی میاد میخونه جواب نده خیلی بیشوعور و بی فرهنگه...

.

.

.

+عایا من حقم بود اینطور سرم بیاد؟؟!!!

 



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت17:16---30 آذر 1391
خخخخخخخخخخخخ این یکی رو راس گفتی خیلی باحالی
پاسخ:مرسییییییییی


hiichkass
ساعت16:42---30 آذر 1391
انصافا حقت این نبود میدونی حقت بود یه کتک مفصل بهت میزد تا جونت در اد تا باور کنی اگر دوس دخترش بود بجای مثلا مهسا اسمشو غضنفر سیو میکرد تا کسی ندونه راستی غضنفر خیلی به مهسا میخورهپاسخ:هیچ کس بقرعان جوری میزنمت پا نشیا...اخه کی دلش میاد رو من دس بلند کنه باو

شیدا
ساعت12:47---30 آذر 1391
من بیشعور و بی فرهنگم!

ج نمیدم!پاسخ:شکی نیست...خخخ


arezoo
ساعت11:11---30 آذر 1391
فقط خواستم بگم بیشعور نیستم

نیدونم چی سرت اومده خب جیگرپاسخ:نه اینکه معلوم بود اصن نظر هم نمیدادی معلوم بود بیشوور نیستی.... بذا الان بت مبگم چی سرم اومده..ب قول سارا 6 دستی خاک تو سرم اومده!!!


عزراییل
ساعت23:37---29 آذر 1391
مهساااااااااااااااااااا

چرا دوس داری عین بچه ها راجع ب خودت از دیگران سوال کنی؟

خودت جواب سوالتو نمیدونی؟!!!!
پاسخ:عزرائیللللللللللللللللللللللللللللللللللللل عادت کردم دیگ نه نمیدونم دیگ اگ میدونستم از شما ها میپرسیدم عایا؟؟


sara
ساعت15:39---29 آذر 1391
نــــــــــــه
پاسخ:میدونستم!!!


گرگنما
ساعت12:18---29 آذر 1391
لیاقتت رو نداشت- تو از کجا فهمیدی با کس دیگه ای یه
پاسخ:تو گوشیش اسم دوتا دختر دیدم گفت فامیلمونه گفتم چشم((گوشام درازه احیانا؟؟!))تو فیسش با هر دختری گپ میزنه من دیگ نتونستم اینو تحمل کنم...ای تف به شرفم که به هرکی اعتماد کردم رید به حس اعتمادم


گرگنما
ساعت12:04---29 آذر 1391
حقیقتا نه
پاسخ:ممنون...
پاسخ:یه سعال دیگ؟؟!!پس چرا باهام اینکارو کرد؟؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ساعت 12:4 نویسنده mahsa pishi |