+32

+صب به یکی از دوستام اس دادم و در جواب برام لطفا فرستاد

+غروب همون دوستم بهم اس داد و من در جواب برای تلافی براش لطفا فرستادم...

+در ضمن یکی دیگه هم بهم اس دادم بازم عقدم ننشته بود برا اونم لطفا فرستادم...

 

+عاقا من اون موقه دلم پر بود که با عماد قهر بودم..

+الآن که دیگه آشتیم چه فایده داره عاخه!؟!؟!؟!؟



نظرات شما عزیزان:

عزراییل
ساعت23:34---29 آذر 1391
باآ خیلی جاکشی

پاسخ:مچکرم!!!نظر لطفته بقرعان..


ساعت21:25---29 آذر 1391
پاسخ:یه دونه میوردی کافی بودآ...دیگه خیلی به من لطف داری خدا خیلی خوشش اومد..

گرگنما
ساعت21:20---29 آذر 1391
لطف داری
پاسخ:یه گلی محض تشکر میوردی خدا خوشش بیاد!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ساعت 21:15 نویسنده mahsa pishi |