+36

خـــــــــــــــــعلی متاثر شدم...

 

+دیشب با مامانم دعوام شد زدم رو پیشونیش...هیچی نگفت فقط چشماشو بست....

+یلحظه دلم براش سوخت دولا شدم و پیشونیشو بوس کردم...

+تا چشمامو بستم و خوابیدم خواب حضرت زهرا رو دیدم....!!!

+کلن متاثر شدم...من دیگه گه بخورم با مامانم کل بندازم...!!!

 


+ینی انصافا صب که از خاب بلند شدم بیخودی اشکم میومد....خیلی واقعه دردناکی بود!!....

+راستی یه چیز دیگ،یه وب لینک کردم اسمش حسین..عاقا من و اون یه نقطه شباهتی داریم تو مطلبامون

+هم اون هی نقطه میذاره و هم من....واسه همین لینکش کردم...



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت19:46---30 آذر 1391
چه سعادتی داری که خواب حضرت زهرا رو دیدیااااااا

خوش به حالت

یکی از پستاتو خوندم نوشته بودی با مامان و بابات هرجور دلت میخواد رفتار میکنی و خیلی عوض شدی

شاید این خواب واسه همین بوده که ازین به بعد احترامشونو نگه داری



آجی منم لینکیدمت قربونت برم


پاسخ:هـــــــــــــــــــی خدا دوسم داشته عاجی جونم...


hiichkass
ساعت17:22---30 آذر 1391
راستی لینکیدمت اگه خواستی تو هم بلینک منو
پاسخ:باشه..بذا فکرامو کنم..خخخخخخ لینکت میکنم داداش


sara
ساعت16:46---30 آذر 1391
خخخخخخخخ...!
پاسخ:نخند دختر شوهر گیرت نمیاد میمونی رو دست مامانت!!


sara
ساعت16:20---30 آذر 1391
تو جون بخواه کی که بگه نه..


پاسخ:تو!خخخخخ


sara
ساعت16:19---30 آذر 1391
آجی عاشقتــــــم..
پاسخ:آجی روانیتـــــم..


hiichkass
ساعت16:11---30 آذر 1391
بابا فیلم هندی رو تموم کن به مختار زیادی نگا میکنی؟
پاسخ:کوفت..هیچ کس جدی بود بقرعان


گرگنما
ساعت12:07---30 آذر 1391
خواستم خودمو عوض کنم نتونستم من میرم مدرسه ادامه بحث برا عصر
پاسخ:عــــــــــــه...داداشم پس دانش پژوهم هست..برو موفق باشی... بعدشم این مدلیم خیلی بد نیس دیگ هر کسی اجازه نمیده باهات هر شوخی بکنه... فعلا بابای


گرگنما
ساعت12:01---30 آذر 1391
کلا اینطوریم
پاسخ: بچت افسردگی روحی میگیره خب...انقد منطقی و خشک و سرد و جدی و یخ و خونسرد و اووووووووووووف نفسم گرفت خوب نیستآ... یه تجدید نظر کن مثلا یه ذره بیشتر بجوش با مردم...البته به من ربطی نداره ها..چون داداشمی بت میگم:D


گرگنما
ساعت11:58---30 آذر 1391
اره بیشتر مواقع اینطوریم
پاسخ:چرا عاخه؟؟؟!!!خوب نیس اینجوریا... اگه بچه دار هم بشی با بچت این مدلی رفتار میکونی؟؟!


گرگنما
ساعت11:54---30 آذر 1391
هیچی همینطوری
پاسخ:راستی تو خیلی سرد و خشکی بعضی اوقات ها...با همه اینطوری بودی و هستی؟؟


ساعت11:52---30 آذر 1391
پاسخ:کجاش خنده داشت؟؟؟هوووووووووووووم؟؟؟؟؟؟؟!!

گرگنما
ساعت11:49---30 آذر 1391
نوچ نمی کشم
پاسخ:عافرین داداش...عافرین از ته دلم بهت...عافرین واقعن عافرین ...عافرییییییییییییییییییییییییییییییییین داداش خودمی...اگ میکشیدی دیگه داداشم نبودی


گرگنما
ساعت11:42---30 آذر 1391
منظورت اگه دختر اره من تنهام ولی اگه پسره یه رفیق دارم عینهو داداشم حتی عزیز تر
پاسخ:خوش به حالت که حداقل همونو داری... سیگار میکشی؟؟؟


گرگنما
ساعت11:38---30 آذر 1391
اره دختر خیلی خوبیه--------منو تو الافیمپاسخ:الاف که چه عرض کنم!!!راستی تو تنهایی؟؟!یا کسیو داری؟؟

گرگنما
ساعت11:34---30 آذر 1391
راستی سارا کجاس نیستش امروز
پاسخ:نمیدونم ازون خبر ندارم حیف گوشیشو گرف مامانش...میدونی افشین دلم براش میسوزه....دخ خوبیه زجر میکشم میبینم یه چنین دختری باید اینقد سختی بکشه..خیلی دوسش دارم راستی دقت کردی من و تو بیشتر اوقات تو نتیم؟؟!!


گرگنما
ساعت11:27---30 آذر 1391
خوشبحالت
پاسخ:عاره خوش به حالم ولی خیلی ترسیدم بخدا...خعــــــــــــــلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, ساعت 11:9 نویسنده mahsa pishi |