+38

 

+یکی از اهداف مهم زندگیم اینه این وبلاگو اونقد ادامش بدم که عنوانش بشه

.

.

.

واسه خودم و بچم و نومه...



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت21:02---30 آذر 1391
سلام چخبر ؟ تومیدونی افشین واسه چی رفت ؟؟؟
پاسخ:ن بابا هرچی خاستم از زیر زبونش بکشم وا نداد بچه..دهنمو سرویس کرد... ب نظر تو رفته خودشو از بالا پشت بوم پرت کرده خودشو کشته؟؟من نگرانشم!


علی اصغر
ساعت17:57---30 آذر 1391
فعلا من رفتم تا بعد یا علی مدد
پاسخ:به سلامت.بای


علی اصغر
ساعت17:54---30 آذر 1391
میگم این جوابو از کجا پیدا کرد به این دادپاسخ: منم خودم موندم !!

علی اصغر
ساعت17:52---30 آذر 1391
ناراحت شدی ها ببخشید گیج شدم!!!



شرمنده!!!!
پاسخ:نه باو دشمنت شرمنده


علی اصغر
ساعت17:47---30 آذر 1391
اشتب شد فهمیدی ؟



این کامنت بالایی واسه تو نبوداا! اشتب شد ! گرگنما نوشته بود میخاستم جواب اونو بدم لوکس بلاگ گیجم کرد کامنت وب هردوتون باز بود اینجا نوشتم اشتبپاسخ:باشه بابا پاکش کردم!!!


علی اصغر
ساعت17:45---30 آذر 1391
قاطی کردم جواب گرگنما افشینو نوشتم تو وب توپاسخ:پاک کردم..بگو برا چی من هیچی نفهمیدم همینطور یه چی الکی جواب دادم..عـــــــه!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, ساعت 17:9 نویسنده mahsa pishi |