+39

+ما یلدامونو پشت کامپیوتر و تو نت سپری میکنیم!!!

 

+شما چطور دوستان مجازی؟!



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت11:26---1 دی 1391
salam man taze ba webet ashna shodam ama man shab yalda badi gozarondam
پاسخ:نه که ما خوب گذروندبم!!!ما پای نت نشستیم تخمه شکوندیم!!البته خوش گذشت نشستم برا خودم جوک خوندم خندیدم....حال داد


ساعت9:12---1 دی 1391
سلام مهسا جون
از نظرت ممنونم

من تو كتاب خانه الكترونيكي ويكيو عضوم واسم كتاب مي فرسته
اسم اين كتابم 100 داستان هست
همين كه حرفاي تو دل خودتا مي نويسي خيلي خوبه ، آدم يه جورايي سبك ميشه
من تو كلوب دات كام هستم بيا به بينيمت
اينم آدرسش
http://www.cloob.com/name/behzadgb پاسخ:مرسی داداش....نظر قابلتو نداشت ...مطلبات خیلی خوب بودن خدایی


فرناز
ساعت23:22---30 آذر 1391
سلام دیگه وقت امتاحانا شد عسل مجبورم کمتر آپ کنم معذرتپاسخ:خوش ب حالت که مدرسه میری...........

ساعت23:15---30 آذر 1391
ابجی هستی
پاسخ:نه دیگ داداشی دیر اومدی رفتم


گرگنما
ساعت22:19---30 آذر 1391
رفیقم میخواد بیاد پیشم بعدا می حرفیم فعلا بای ابجی گلم
پاسخ:باشه داداش نامرد گلم...بم میگی ابجی قند تو دلم آب میشه.اخیییییی بابای داداشی


گرگنما
ساعت22:05---30 آذر 1391
نه قصد خودکشی نداشتم
پاسخ:پس قصد چی داشتی؟؟چرا یهو خدافظی کردی؟؟هومممممم؟؟


گرگنما
ساعت21:49---30 آذر 1391
کپک هستی
پاسخ:اره هستم شپش..کوجا بودی از نگرانی مردم..فک کردم رفتی خودتو از پشت بوم خونتون انداختی پایین


گرگنما
ساعت21:49---30 آذر 1391
کپک هستی
پاسخ:اره هستم شپش..کوجا بودی از نگرانی مردم..فک کردم رفتی خودتو از پشت بوم خونتون انداختی پایین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, ساعت 20:53 نویسنده mahsa pishi |