+41

 

+یادش بخیر یه زمانی ما ساعت دوازده لش بودیم

 

 

 

دوس پسرمون تا سه و چهار بیدار!!!

 

+حالا اون از دوازده لش میشه ما تا سه و چهار بیدار!!!


+دنیا برعکس شده دیگ...تازه جهان هم نابود نشد برید توبه هاتونو پس بگیرید !!!



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت15:03---4 دی 1391
از آدمای چاپلوس خوشمئ نمیاد اینم همش داره چاپلوسی میکنه


پاسخ:کجاش چاپلوسی کرده هی چیز میگی؟!


hiichkass
ساعت13:34---2 دی 1391
علی اصغر مرد باش عزیزم مرد باش انقد چاپلوسی نکن آخه کجا خدا تو خلقت ما مونده ؟ وقتی خدا مرد رو آفرید فرشته ها گفتند احسن الخالقین وقتی زن رو آفرید فرشته ها گفتند بابا این دیگه چیه گفت عب نداره آرایش میکنه خوشگل میشه پاسخ:داداش گلم(علی اصغر)از صدتا نامرد مرد نما مرد تره....جهت اطلاع گفتم بدونی

aliasghar
ساعت2:37---1 دی 1391
خووو شد من نگفتم باید برم آخه ناراحت میشیدم میگفتم حالا این دختره میگه من دارم بهش درد میگم این میشنوه و میره ...مهم نی تو درباره ی من چی فک کنی ... فک کنی من ندیدم نکشیدم نمیدونم نمیفهمم و اینا مهم اینه که من بخودم ایمان دارم و خودمو میشناسم ... یا علی مدد
پاسخ:دنیا هرکی یه درد و سختی داره هرکی میکشه اندازه جنبش... اینکه من رفتم بابام هی رو مخم رژه میرف مجبور بودم... علی پشت و پناهت


aliasghar
ساعت2:33---1 دی 1391
من نه چیزی دیدم و نه آره چیزی کشیدم ! هه! تو خییتو به حد اعلی رسوندی خواهر ! تو در دوست داشتن اصراف کردی خواهر ! بنظر خودت عاقلانست ؟ من نگفتم ولش کن اما بهش بگو اگه در مقابل ادعاش خایه داشته باشه اگه میخادت بهش بگو میخای خواهراش باهات حرف بزنن بهش بگو النی کنه ببین مردش هست ؟؟
پاسخ:نوچ نیس داداش...شایدم بگه..البته میگه موقعیتشو ندارم چی کنم عاقا!!!


aliasghar
ساعت2:27---1 دی 1391
اصلاح میکنم نه زیاد ازت بزرگم و نه و ...
پاسخ:اصلاح هم نمیکردی منظورو میگرفتم..یه چنین آدم باهوشیم من...بــــــــــعله
پاسخ:من باید برم دیگ..بای


aliasghar
ساعت2:23---1 دی 1391
لوس بودنشو که من همون اول گفتم په تک پسره ؟

ببین من زیاد ازت بزرگم نه میخام نصیحتت کنم نه اگه نصیحت کنم تو به حرفام گوش میدی خودت میدونی و نمیدونم چرا بیدار نمیشی البته ااین حست مثه حس خودمه منم ازین خریت ها خعلی خودمو زدم اما وقتی بیدار شدم که دیگه دیر بود
پاسخ:علی داداش...من خودم نصیحت کننده دیگرانم درسته 15 سالمه اما بقرعان چیزایی که من کشیدم و تو حتی تو خابتم ندیدی...حتی تو خاب هم ندیدی....باورت نمیشه اما برا این عاقا پسر سه بار فرار کردم..سه بار خودکشی کردم!!! علی داداش از رو معده عاشق نشدم..یه جور عاشق شدم اگ بخام ولش کنم دستم با عرض معذرت به تخم هیشکی بند نی...میخورم زمین....کلن پودر میشم!!!درک نمیکنی من هرچی بگم


aliasghar
ساعت2:17---1 دی 1391
دلم برات میسوزه !



برعکس شده ها زمون ما ، ما به خونواده هامون میگفتیم دخترا ترس داشتن و بهونه می آوردن !



اون چی ؟ تک فرزنده ؟ بابا مامان داره ؟
پاسخ:اره داره..خیلیم لوسه و همچنین پولدارو ازخود راضی!دوتا خاهر داره...داماد هم دارن یکی دیگ ازخاهراشم 10 سالشه!!!هـــــــــــی...


aliasghar
ساعت2:15---1 دی 1391
منو ببخش از باب لحن بیانم ! حس میکنم اینطوری راحت تریپاسخ:عاره راحتم داداش..گاهی شنیدن یه زهرمار از یه دوست یا داداش واقعی از عزیزم و عشقم دروغی دوست الکی خخعلی بهتره...خـــــــــــــعلی...بام راحت بحرف!!!

aliasghar
ساعت2:11---1 دی 1391
با شخصیتی که من از تو سراغ دارم تو بازم خر میشی! احتمالا خواهر برادر نداری نه ؟
پاسخ:میدونی علی خر نیستم..دوس دارم نامردی خیلیا رو نفهمم میزنم خودمو به خریت..به نفهمی به کوچه علی چپ!!! چرا یه داداش دارم میدونه با عماد دوستم تازه عکسایی که با عماد گرفتمو نشونش میدم..بابام هم میدونه با عماد دوستم جلوش با عماد میحرفم سلام عزیزم وخوبی عشقم و ازین حرفا ولی عماد حتی حاضر نیس به خونوادش بگه یه چنین دختری تو زندگیم هس تازه میگه قصد ازدواجم دارم؟؟!!!من چه قد گوشام دراز باشه خوبه؟؟


aliasghar
ساعت2:08---1 دی 1391
تو عقل نداری خدا شاهده نداری! ما پسرا دوست دخترمون کنارمونم باشه نگاهمون به دخترای دیگست حالا تو اینجوری هم عاشق میشی ؟ بعد خیانت میبینی از خدا میپرسی خداا حقمه یا نه ؟ میدونی ما آدما کارایی میکنیم که نتیجش جز همونی که اتفاق می افته امکان نداره اتفاق بیوفته و این یعنی حقمونه
پاسخ:العان چی کنم؟؟؟!!!کمکم میکنی با بیل خاک بریزم تو سرم؟؟؟لطفن؟؟؟ عاقا چیکار کنم خیلی وابسته و عاشقش شدم


aliasghar
ساعت2:03---1 دی 1391
اینطوری عاشق شدی ؟
پاسخ:چشه مگه؟؟!!!!!!دوری و دوستی!! ولی یه جسی بم میگه هی بم خیانت میکنه ولی خودم هی بش الارم میدم گه نخور گه نخور


aliasghar
ساعت2:00---1 دی 1391
چند مدته دوستین ؟ چجوری دوست شدی ؟ فوضولی ه هااا
پاسخ:از تابستون پارسال دوستیم..میشه یه سال و چند ماه..
تو چت روم...ولی بعدش دیگ حضوری شد با اینکه اون بیرجند و من تو بروجردم!سالی دوبار همو بیشتر نمیبینیم!!!

پاسخ:اوفففففففففف چ قد زود گذشت...از تابستون سال 90!!!!


aliasghar
ساعت1:56---1 دی 1391
نمیدنم! بولاه خدا هم مونده تو خلقت ما پسرا !!!



این پسره از لحاظ روانی تعادل داره ؟پاسخ:نمیدونم فک کنم یه ذره داشته باشه....اخه یهو اس داد چشم چشم چشم چشم چشم چشم..من هنگ کردم یلحظه!!! نه راحت باش داداش بی جنبه نیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, ساعت 1:40 نویسنده mahsa pishi |