+42

+بروجرد داره بارون میاد..ازون بارون گرما که نه توش سوز سرما هستنه ازین باد شدیدا

که هی بارون اینور اونور بشه!!!

+بارون گرم میاد...صاف میاد..شدید میاد....شبه...هیچ چراغی هم تو کوچه روشن نیس...

ساعت دو و نیم بامداد جمعه...

+لحظه قشنگیه....جای خیلیاتون خالی...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت15:56---2 دی 1391
چشم...شارژ چقدی؟؟؟

2000؟؟

5000؟؟؟
پاسخ:پنج تومنی که بهتره رمزشو برام بفرس خصوصی..اگ خواستی 2 تومنی بخر


sara
ساعت13:38---1 دی 1391
خیلی محکم زد...

شیرینی چی بدم؟؟؟
پاسخ:شارژ !!!!!!!!!!!


sara
ساعت13:21---1 دی 1391
نه..بردم...

آخر مسابقه یه از خدا بی خبر توپ پرت کرد،خورد تو سرم.سرم شکیت
پاسخ:توپ تنیس سر رو میشکونه عایا؟؟؟!!!تف به مرامش...ایول بردی شیرینیش کو پس؟؟؟؟هوووووووووم؟؟؟


sara
ساعت13:08---1 دی 1391
بله...!!
پاسخ:حالا مسابقه رو چی کردی عاجی؟؟!!ریدی؟؟؟


sara
ساعت13:05---1 دی 1391
مسابقه بودم.توپ خورد تو سرم.تا صبح بیمارستان بودم...!
پاسخ:دعا من بود گریبان گیرت شد....هــــــــــــــــــــــی خدا


sara
ساعت13:04---1 دی 1391

http://uplod.ir/azc7w8rw98qd/03-Hack_{wWw.IraNpRouD.cOm} .mp3.htm


sara
ساعت12:53---1 دی 1391
هستی؟؟؟
پاسخ:تو هی عین اجل معلق میچرخی تو این وبا.دیشبم منو سرکار گذاشتی دهنت سرویس!! باشمم نمیام..ایندفعه تو سرکار باش


گرگنما
ساعت11:09---1 دی 1391
زاخار هستی
پاسخ:نه کپک ساعت دوازده و نیم پاشدم دیشب چار و نیم خابیدم


arezoo
ساعت11:03---1 دی 1391
سلام آجی

خوش به حالتون هم عماد هم تو

کاش منم میتونستم مث تو انقدر راحت جلو بابام همه چیو بگم...خیلی عاشقی دیگه باور کردم

غلط بکنم چیزی بگم بر علیه آقا عماد

منم دوستت دارم اجیم
پاسخ:البته خیلی هم راحت نبود واس اینکه بابام بفهمه سه بار خود کشی کردم و سه بار هم فرار...بله عاجی....واس همینه اینقد راحت از دستش نمیدم چون راحت به دستش نیوردم!!


النا
ساعت9:43---1 دی 1391
شپش شمارتو چرا ب من ندادی؟؟؟؟
پاسخ:ای یادم رفت کپک..تو شمارتو به من بده من شمارمو حفظ نیستم بت تک میزنم شیپیشه آجی..خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, ساعت 2:23 نویسنده mahsa pishi |