+43

+سلام به همه ...دوستانی که منو دیدن...اصن اون مهسارو فراموش کنن

رنگ شده عین گچ..لبام کوچولو شده پف کرده چشامم شده عین خط...

+اصن رو به موت فرضم کنید...دیشب تا چهار و نیم بیدار بودم تازه هی به عماد اس میدادم!!!

+جو زده بودم خو خاب بود بیچاره که نمیتونس جواب بده..کلن فک کنم صب پاشد هنگ کرد

+آخه کلی براش اس فرستادم حدودا هزار و صدتومن شارژمصرف کردم خودم تنهایی..

+دیگ اینکه ساعت سه ونیم یکی از اسام اشتباهی رف برا عزرائیل که دیدم عه اونم از من روانیتر

اونم بیداره...

+درمورد شب یلدا هم باید بگم شب یلدا خوبی بود رفتم میوه و تخمه و شیرینی اوردم گذاشتم جلو

میز کامم بابام و مامانم هم تو فکر بودن...کلن شب یلدا خوبی بود...

+درمورد نابود شدن جهان....عمه و مادر خاهر نستراداموس و از جمله خودش دهنشون سرویس!!!!!!!

+کلی اعتراف کردیم پیش خانواده حلالیت طلبیدیم...خوب شد پیش عماد اعتراف نکردم وگرنه دیگ هیچی...

+میرفتم نستراداموسو از قبر میکشیدم بیرون میگفتم پ چرا کپیدی بیا نابود کن دنیارو دیگ....

و با اقوامش هم یه کار کوچولویی داشتم که دیگ ایشالا بعدا الان فرصت نیست...

+کلن خوش باشید دوستان...و هم چنین:

×اولین روز زمستونی...مبارک×



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت20:44---1 دی 1391
منم عید قربانو بهت تبریک میگمپاسخ:منم عید فطر رو بهت تبریک میگم عزیزم!!!

گرگنما
ساعت16:48---1 دی 1391
جسد سلام
پاسخ:سلام داداش جنازه جونم ...خوبی؟؟؟؟؟؟مهمونی بودم تا علان داداشی...علان ینی ساعت 12 و نیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ جمعه 1 دی 1391برچسب:, ساعت 12:43 نویسنده mahsa pishi |