+49

+رفتم وب یکی از دوستام دیدم نوشته خودکشی....

+عاقا یلحظه دلم واسه خیلی چیزا تنگ شد...

واسه خودکشی...واسه بیمارستا ن و شستشو معده...واسه اینکه همه تو بیمارستان دورت جمع بشن...

واسه اینکه بهت آب زغال بدن بیاری بالا...واسه اینکه زنگ بزنن اورژانس...واسه عزرائیل...

واسه اینکه بعد قرص خوردن چن روز مست مست باشی...واسه اینکه فک کنی در و دیوار باهات حرف بزنن

واسه اینکه فک کنی دیوارا دارن تکون میخورن..واسه اینکه یلحظه همه چیز جلو چشت مرور بشه

واسه اینکه دستتو بخیه بزن..واسه اینکه تیغ و رگ و خون دلم تنگ شده..

واسه خودکشی دلم عجیب تنگ شده....برام عادت شده....سه بار خودکشی...

هـــــــــــــــــی...

فک نکن روانیم فک نکن کم دارم..نه عزیزم...فقط خستم...همین!!!



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت15:13---4 دی 1391
خسته نباشی بیا یه چایی بخور گلویی تازه کن
پاسخ:قربون دستت شوکول هم بیار لطفا...


گرگنما
ساعت22:18---2 دی 1391
پاسخ:داداشی من یاهوم پکیده...یاهو نمیرم کلن

گرگنما
ساعت22:14---2 دی 1391
اینقدره کیف میده
پاسخ:منم بشم مثه تو؟؟؟میدونی ولی ب من یخ بودن نمیاد...یه روز تو اتاق دخترخالم بودم بچه یکی از فامیلا اومده بود تو اتاق...نمیتونستم به بچه هه چیزی بگم مامانش اومد خاس ببرش بچه هه گریش میکرد مامانش به من گفت خاله دعواش کن... وایسادم نگا بچه هه گفتم برو بیرون دیگ...بعد زدم زیر خنده بچه هه اومد رو تخت بپر بپر کرد دیگ هم نرفت!!! یه همچین آدمیم من...خخخخخخخ


گرگنما
ساعت22:07---2 دی 1391
اره
پاسخ:منم حال میکنم....


گرگنما
ساعت22:01---2 دی 1391
نه دیگه عادتشون شده منم همش تو اتاق خودمم
پاسخ:اها زن هم بگیری همش تو اتاق خودتی اون هم همش تو اتاق خودشه....هـــــــی چی بگم والا .... حال میکنی با این اخلاقت؟؟


گرگنما
ساعت21:56---2 دی 1391
خو منم میگم که یخم من حتی با اعضای خانوادمم اینطوریم
پاسخ:بیچاره اعضای خونوادت...مشکل ندارن با این قضیه؟؟؟!! باید بذارنت رو بخاری یخت آب شه


گرگنما
ساعت21:50---2 دی 1391
کلا ادم زندگی نیستم خودم خودمو میشناسم
پاسخ:ادم زندگی هستی ولی خیلی یخی..مشکل اینه


گرگنما
ساعت21:47---2 دی 1391
من که به احتمال زیاد زن نگیرم-----اگه هم بگیرم بابام باید برام بگیره
پاسخ:وا!!!!!!!!!!!!!!چرا زن نگیری؟؟؟؟حالا چرا بابات بگیره؟؟؟؟!!!!!!تا اونجای ک من دیدم و شنیدم مامانا زن میگیرن برا پسراشون....حالا چرا زن نمیگیری؟؟؟
پاسخ:داداش پست جدیده وبمو بخون رو اون آدرس هم برو .......خخخخخخخخ تو هم بری خندت میگیره


گرگنما
ساعت21:40---2 دی 1391
اها دست پختشم خوب باشه
پاسخ:خخخخ!!! خودم برات یه دختر خوشگل و مهربون و خانوم که هرچن بار خاستی برات سفره بندازه و دست پختشم خوب باشه برات پیدا میکنم عسیسممممم....و البته پاک و نجیب بودنش بهترین معیاره داداش گلم


گرگنما
ساعت21:35---2 دی 1391
هر چند بار که خواستم سفره بندازه برام-مهربون باشه-و....
پاسخ:اصن معیارای انتخاب همسرت تو حلقم


گرگنما
ساعت21:31---2 دی 1391
من معیارم اینه که عین مامانم باشه
پاسخ:خخخخخخخ خو مامانت چ جوریه؟؟


گرگنما
ساعت21:27---2 دی 1391
هی روزگار پیش تو چه خبر
پاسخ:خبر زیاده نمیدونم چطور بگمش...راستی تو معیارات واسه انتخاب همسر چیه؟؟


ساعت21:23---2 دی 1391
ابجی رفیقم میخواد بره کربلا دیگه تنهای تنهام پاسخ:داداشی خودم باهاتم غمت نباشه....هر وخ حوصلت سر رفت بیا خودم باهات میحرفم

گرگنما
ساعت21:16---2 دی 1391
خواهش می کنم ابجی
پاسخ:میدونم منم بهترین آبجی دنیام برا تو و تو هم منو خیلی دوست داری..بله ممنونم


گرگنما
ساعت21:10---2 دی 1391
یه کتابی است اسمش درباره جن هست اون عالیه
پاسخ:همه چیز در باره جن؟؟؟ داداشی بهترین داداش دنیایی خیلی دوستدارم


گرگنما
ساعت21:07---2 دی 1391
سلامتی - تو اینترنت بزن دانلود کتاب درمود جن ها خودش برات میاره
پاسخ:تو کدوم کتابو خوندی؟؟؟اینجا چند تا کتاب اورده داداشی....


گرگنما
ساعت21:02---2 دی 1391
ابجی نمیشه یه سری چیز ها هس که نمیشه گفت بدبخت میشم میفهمی بگذریم دیگه اه اگه میخوای بفهمی برو چندتا کتاب درمورد جن ها بخون
پاسخ:باشه داداش افشینم چرا عصبی میشی؟؟؟چشم دیگ درموردش حرف نمیزنم.فقط بهم بگو تو چ کتابایی خوندی و به من هم معرفی کن عزیزم...دیگ ازت نمیپرسم...دیگ چ خبر؟؟


گرگنما
ساعت20:56---2 دی 1391
نمی تونم بگم برام شرمیشه حوصله شر ندارم بحث رو عوض کنیم بهتره سارا کجاس
پاسخ:نمیدونم عسیسم...
پاسخ:بگو برا چی شر میشه افشین...بگو دیگ


گرگنما
ساعت20:53---2 دی 1391
نمی تونم بعضی چیزار و برات بگم باسم دردسر میشه ولی جن ها رو مسخره نکن همین نگفتی اون کپک کجاس
پاسخ:بگو گرگنما ترو خدا بگو..مگ درمورد چیه؟؟


گرگنما
ساعت20:45---2 دی 1391
بابا برو یه چندتا کتاب بخون درموردشو پس فردا جن زده نشی
پاسخ:عاقا من اصن با جن دست به یکی میکنم اینارو اسکول میکنم بشون میخندم..خخخخخخ


ساعت20:37---2 دی 1391
ولنش اصلا می مونم اون یکی کپک کوجاس پاسخ:نمیدونم...داداش ی چیز بگم؟؟! رو پنجره ها و آینه و دیوارا خونمون جای پنجه هست!!! رو سقف...رو هرجا ک فکرشو کنی...

گرگنما
ساعت20:32---2 دی 1391
حس و حال زندگی کردن ندرام
پاسخ:انصافا قصدت خودکشی بود؟؟؟ بخدا اینی که الان داره بات میحرفه حوصله زندگی که هیچ حوصله مرگ و اون دنیا رو هم نداره...ببین وضعیت من چجوریه دیگ!!


گرگنما
ساعت20:20---2 دی 1391
بنظر تو من برم بمونم تو دوراهی گیر کردم مثل خرپاسخ:اول اینکه عزیزم خرتو گل گیر میکنه نه تو دوراهی...بعدشم داداش گلم...عزیزم..فدات شم..نرو...اخه چ دلیلی داره دنیای مجازیتو که اینهمه دوستای خوب از جمله خودم دورتو گرفتنو ول کنی و بری...مشکلت چیه داداش گلم،نفسم..بگو به اجیت چرا میخای بری؟!

aramboy
ساعت19:21---2 دی 1391
پاسخ:شدیییییییییییید خوبه!

sara
ساعت16:05---2 دی 1391
من دلم واسه تیغ و رگ و خون تگولیده...!
پاسخ:و من نیز همچنین


شیدا
ساعت15:44---2 دی 1391
خـــــــــــــــــــودکشی!

پاسخ:خودکشی خنده داره شیدا؟؟؟؟ عاقا رفیقا ما هم یه چیزیشون میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ساعت 14:34 نویسنده mahsa pishi |