+50

پیش از آنکه درباره زندگی،

گذشته و شخصیت من قضاوت کنی ...

خودت را جای من بگذار

از مسیری که گذشته ام عبور کن،

با غصه ها،تردید ها،ترس ها،درد ها،و خنده هایم زندگی کن ...

یادت باشد

هرکسی سرگذشتی دارد .

هرگاه بجای من زندگی کردی،

آنگاه میتوانی درباره من قضاوت کنی...

 



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت15:11---4 دی 1391
اصلا تو میدونی مست با کدوم ش نوشته میشه نه میدونی آخه نه بگو ببینم میدونمی دیدی نمیدونی تازه تو هنوز به سن قانونی نرسیدی مامانت میدونه تو دنیای مجازی هستیپاسخ:مست با کدوم ش نوشته میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! معلومه با ش سه دندونه...خخخخخخخ برو بابا من نیازی ندارم خلافامو به رخ تو بکشم

aramboy
ساعت22:18---2 دی 1391
اروم اروم

کم کم

خیلی از وبلاگت خوشم اومد

باحاله

پاسخ:منم تند تند زیاد زیاد از وبلاگت خیلی وخ پیش خوشم اومد...وبتو خیلی دوس دارم مخصوصا پست اولیت....


گرگنما
ساعت21:54---2 دی 1391
قیفاشم بد نیس که
پاسخ:بد نیس؟؟؟؟؟؟


sara
ساعت17:27---2 دی 1391
کی گف فروختم؟؟؟؟

باوو هم با تو دوسم هم با مریم..

مست بودی؟؟؟

تک خوری آیا؟؟؟
پاسخ:من دائم المستم اجی....دائم المست....ما شراب درد دنیا رو اونقد خوردیم تا قیامت مستیم


sara
ساعت15:36---2 دی 1391
سگه ادم فروش نمک نشناس...



بای



داستان این چیه؟؟؟؟
پاسخ:یعنی خیلی سگی که منو به مریم فروختی واقعن که....بی خیال مست بودم یه چی گفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ساعت 15:11 نویسنده mahsa pishi |