+53

×توجه×       خعـــــــــــــــــــلی مهم       ×توجه×

 

+عاقا بعضیا دیگه مسخرشو دراوردن شیطونه میگه ماهم مسخرمونو دربیاریم....

+ما هرچی به این ملت میگیم میگن تو حلقم...

+شیطونه میگه بگم ک.ی.ر بابام بگه تو حلقم!!!

+والا بخدا...بس کنین هی میگید تو حلقم تو حلقم...

+تو حلقم گفتناتون تو حلقم



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت21:04---6 دی 1391
مسخرتو در بیار ببینمپاسخ:برا هرکی مسخرمو در بیارم برا تو که در نمیارم نفسم.... قربونت،مرسی

hiichkass
ساعت15:00---4 دی 1391
کلا کامنتات تو حلقمپاسخ:ـــــــــــــ

گرگنما
ساعت20:37---3 دی 1391
سلام کپک
پاسخ:سلام شپش...الات ساعت 10 من تا نصفه شب هستم...یوهوووووووووو


hadi
ساعت23:53---2 دی 1391
سلام...

خوبی..؟

وبت جالبه خیلی خوشحال میشم به من هم سربزنی ونظربدی...پاسخ:سلام... مرسی... مرسی سر زدم به وبت و نظر دادم خوشحال شدی؟؟؟


aramboy
ساعت23:41---2 دی 1391
تصمیم گرفتم واقعا امشب خود کشی کنم تا برای همیشه از زندگی خلاص شوم


اگه دیگه نیومدم


بدون تموم شدمپاسخ:غلط کردی داداش من ازین کارا نمیکنه...نکنیا!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ساعت 23:25 نویسنده mahsa pishi |