+56

می خزند آرام روی دفترم

دست هایم فارغ از افسون شعر

یاد می آرم که در دستان من

روزگاری شعله می زد خون شعر

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خاک می خواند مرا هردم به خویش

می رسند از ره که در خاکم نهند

آه شاید عاشقانم نیمه شب

گل به روی گور غمناکم نهند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعد من ناگه به یکسو می روند

پرده های تیرۀ دنیای من

چشم های ناشناسی می خزند

روی کاغذها و دفترهای من

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در اتاق کوچکم پا می نهد

بعد من، با یاد من بیگانه ای

در بر آئینه می ماند بجای

تار مویی، نقش دستی، شانه ای

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هرچه بر جا مانده ویران می شود

روح من چون بادبان قایقی

در افق ها دور و پنهان می شود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

می شتابند از پی هم بی شکیب

روز ها و هفته ها و ماه ها

چشم تو در انتظار نامه ای

خیره می ماند به چشم راهها

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لیک دیگر پیکر سرد مرا

می فشارد خاک دامنگیر خاک!

بی تو، دور از ضربه های قلب تو

قلب من می پوسد آنجا زیر خاک

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعد ها نام مرا باران و باد

نرم می شویند از رخسار سنگ

گور من گمنام می ماند به راه

فارغ از افسانه های نام و ننگ...


نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت20:14---5 دی 1391
سلام خانم یا اقای...

شرمنده مطالبت رو نخوندم همون اولیش رو که دیدم حالم بد شد واقعا که دیگه شماهم شورش رودراوردی

چرا توهین میکنی

دوست خوبم اگه خونوادت بهت ادب معاشرت یاد ندادن بهتره که وبلاگ نسازی تا مجبورنشی چرت وپرت بنویسی

منم ازت نترسیدم اسم وبلاگم رو برات گذاشتم تا اگه خاستی بیایی توهین کنی خوش اومدی

ولی خب این نظرمن بود خیلی حرفات زشت وزننده بود

دوست داشتی اصلاحش کن نداشتی هم سرت رو بزن به دیوار

درضمن اگه هم خاستی لینکم کن برام فرقی نداره

ولیییی بدون که من لینکت نخواهم کرد..
پاسخ:کدومش توهین بود؟؟؟؟منو روشن کن لطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, ساعت 13:49 نویسنده mahsa pishi |