+63

...به نام تنها کسی که تنها بود ولی کسی را تنها نگذاشت...

 

بعد از تو عاشقانه هایم قسمت شد بین آدم های به ظاهر آدم اطرافم...

بعد از تو بی لیاقت های زیادی عاشقانه هایم را مفت مفت میخریدند...

بعد از تو...بعد از تو به احساسم...به روحم...به جسمم چوب حراج زدم...

بعد از تو عقایدم مانند قلبم متلاشی شد...عقایدم دیگر عقاید مشترک بین من و تو نبود!!!

عقایدم رنگ و بوی عامه ی مردم را گرفت...

بعد از تو....دیگر "تو"یی را همچون "تو" نیافتم تا با او بتوانم خاص بودنمان را به رخ بکشیم...

بعد از تو...فاتحه ام را خواندم...

بعد از تو تمام شدم...به پای تمام خاطراتمان...عکس هایمان...به یاد تک تک لحظه هایمان...

ادعای دروغین عشقت تمامم کرد...درست عین نقطه ی پایان جملات عاشقانه ام.

 

امضا:مهسا پیشی

 

+نویسندش خودمم...اگه بدون منبع کپی کنی ای تو روحت!

+...



نظرات شما عزیزان:

hiichkass
ساعت12:56---6 دی 1391
میخوام کپی کنم بعد زیرش بنویسم نویسندش خودمم تا دلت بسوزه خخخخخخخخپاسخ:اینهمه مو دارم بم میگی کچل بی خاصیت؟؟!!! اومدم شپش

ناناز
ساعت16:58---5 دی 1391
سلام آجی چطوری؟ دلم گرفته به کی بگم آخهپاسخ:به خودم بگو نفسم

sara
ساعت15:56---5 دی 1391
خو چی بگم؟
پاسخ:نمیدونم ولی وقتی زیاد زر میزنم زیاد زر بزن


sara
ساعت15:53---5 دی 1391
اوکی..
پاسخ:بزنم بکشمت؟؟!!اینهمه زر زدم اخرش میگی اوکی؟؟!!!


sara
ساعت15:50---5 دی 1391
ایشالا...



میگما..



جدی جدی داره زلزله میاد؟؟



بزنگم به داییم؟؟
پاسخ:هو یارو فک کردی شوخی دارم باهات..اره ب خدا از ظهر تا الات دوبار یه زلزله کوچیکی اومد لرزوند...
پاسخ:قدرتشم متوسط بود..خیلی شدید بود جو ندی بزنه تو ذوقت...بگو شنیدم یه زلزله تقریبا متوسطی اومده...خاستم حالتونو بپرسم

پاسخ:خیلی شدید نبود منظورم این بود


sara
ساعت15:48---5 دی 1391
خخخخخخپاسخ:ایشالا به حق پنج تن اسفهان هم زلزله بیاد بیشتر بخندی...خخخخخخخخخخخ

sara
ساعت15:44---5 دی 1391
زلزله شدیده؟؟؟؟؟
پاسخ:اره تقریبا..کاش هنو شدید تر و طولانی تر بیاد ادم هیجان بگیرش سکته کنه بخنده... خخخخخخخخخخخ


sara
ساعت15:43---5 دی 1391
کجا رفتی؟؟

هستی؟؟؟
پاسخ:اره هستم دختر


sara
ساعت15:39---5 دی 1391
خنده داره؟؟؟؟؟پاسخ:خعلییییییییییییی..فدای جدی بودنت یشم من عاجی گلم.. راستی الان دوباره اینجا زلزله اومد....هورااااااااااا

sara
ساعت15:37---5 دی 1391
7نفر بودن...

فک کـــن..!

7نفر یهو بریزن سرتو هی بگن:جووووون...

عجب هیکلیو از این چیزاا..

فـــک کـــــــــــن..

7 نفـــر..!پاسخ:هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها


sara
ساعت15:31---5 دی 1391
باو برا من تا حالا پیش نیومده بوده...
پاسخ:اخه یه جور تو وبت نوشتی هنوز دخترم من گفتم بینم چن نفر ریختن سرت از عقب جرت دادن اینجوری میگی....خخخخخخ


sara
ساعت15:26---5 دی 1391
نه...فقط نگاه کردن..
پاسخ:په هی گه نخور قلبم اومد تو دهنم....اخه نگا هم مگه چیزیه که اینجوری میکنی؟؟
اینجوریه من که الان با 6 نفر بودم باید برم خودمو بکشم

پاسخ:دختره ی لوس...بزنم شل و پلت کنم


sara
ساعت15:14---5 دی 1391
هستی؟
پاسخ:کامل بگو دختر...تجاوز کردن بهت؟؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ساعت 14:40 نویسنده mahsa pishi |