+66

 

×حذف شد×



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت22:24---7 دی 1391
ابجی بای
پاسخ:بای داداشی


گرگنما
ساعت22:21---7 دی 1391
رف کربلا حرفشو نزن


پاسخ:چسب!


گرگنما
ساعت22:00---7 دی 1391
تازه ما عرب هم که باشیم چه ربطی داره من عجم غیرتی هم میشناسم و اینکه-مهربون مال یه دیقمهپاسخ:اومدممممممممممم....سلامتی خبری نیست...خبرارو تو وب نوشتم...تو شیکارا میکونی؟؟؟ چ خبر از اون رفیق لاشیت؟؟؟

گرگنما
ساعت21:57---7 دی 1391
اخه اگه منم جای بابام بودمو شخصیتی نام داری تو شهر بودم نمی زاشتم اخه پدرسگ من خودمم اگه پدر شم که نمی شم عمرا بزارم دختر م بدون چادر باشه و دوست پسر داشته باشه
پاسخ:تو چقد مهربونی!!ب من میگی پدر سگ؟؟!!!
خب شما عرب هستین همتون غیرتی هستین خعلی خعلی شدید...

پاسخ:من برم یه رب دیگ میام داداشی


گرگنما
ساعت21:54---7 دی 1391
نه بابا گودزیلا هم که نیستن ولی با پسرا نیتونستی رفیق شی و اینکه چادری بودیپاسخ:قربونت دیگه چی کم مونده دهنم سرویس شه؟؟!!!چه راحت میگه چادری بودی و نمیتونستی دوس شی.... این دهن سرویسی نداره انصافا؟؟؟ گودزیلا بهتره حداقل گیر به چادر نمیده...خخخ

هادی
ساعت21:51---7 دی 1391
اره تو راست میگی ...اون عکس پدرمه...خدا رحمتش کنه.....پاسخ:چه بابا خوشگلی داشتی ناکس...خوشبحال مامانت...اوفففففففف باباس ها....خدا رحمتش کنه خدابیامرز چه قدرم خوشگل بود خخخخخخخ

گرگنما
ساعت21:51---7 دی 1391
ارهپاسخ:په خوب شد شما تو خونوادتون دختر ندارید... خدا رو شکر خاهرت نیستم وگرنه دهنم سرویس بود....خخخخخخ

گرگنما
ساعت21:49---7 دی 1391
خوب اگه تو بچه بابا ننه من بودی این اتفاقات پیش نمی یومدپاسخ:خخخخخخخ ننه بابات سخ گیرن؟؟شدید گیرن رو دختر؟؟؟

گرگنما
ساعت21:44---7 دی 1391
بخدا اگه تو خواهرم بودیا وضع من این نبود وضع تو هم این نبود
پاسخ:بی شباهت نیست ها...خخخخخخ مثلن اگ اجیت بودم چی میشد داداشی؟؟؟اوضاعمون بهتر میشد؟؟


hadi
ساعت21:34---7 دی 1391
بیا به وب من حالا زدم عکس خودم رو..
پاسخ:دروغگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو اون تو نیستی دروغه


گرگنما
ساعت21:34---7 دی 1391
کلا اگه این بچه تو شهر ما بود تا الان دوقلو زایده بودپاسخ:خخخخخخخخخخخخ

گرگنما
ساعت21:06---7 دی 1391
بخدا این هیچکس راس میگه
پاسخ:عه!!!بابا مگه چشه؟؟؟؟!!!!


hiichkass
ساعت12:19---7 دی 1391
میگم حاک تو مخت بگو باشه آخه حیف تو نبود با این پسر دوس شدی
پاسخ:چرا؟؟!!مگه چشه؟؟؟


hadi
ساعت23:16---6 دی 1391
سلام....

ابجی یه جیزی بگم ناراحت نشو فقط....

ابجی اون پسره ازتو.........

...اون......

اون......

اون.....

اون.....

اون.....

اون......

اون.....

اون..........ا

شوخی کردم شما به هم خیلی میان....

هر دو تون هم خوشگلید....
پاسخ:سلام...خخخخخخ..شوخی بهتر نبود....مرسی عزیزم چشات خوشگل میبینه...مرسی بم سر زدی...


گرگنما
ساعت21:21---6 دی 1391
ابجی ببخشید اگه ناراحتت کردم
پاسخ:داداش گلم..عزیزم....من از هیشکدوم حرفات ناراحت نمیشم اگ هم دیدی ج ندادم رفتم بیرون شرمنده یهویی شد گلم...


شیدا
ساعت21:00---6 دی 1391
یه سوال برا من پیش اومد/این عکسو کی گرفته؟



+ااااااا گرگنما اومدی تو؟بی شخصیت چرانیومدی خبر بدی اومدی؟
پاسخ:عماد که تابستون اومده بود بروجرد دوستاشم اومده بودن دوستاش گرفتن ازمون.....


گرگنما
ساعت19:36---6 دی 1391
هستی
پاسخ:نه باو رفتم بیرون با خونواده یهویی شد خبر ندادم شرمنده


گرگنما
ساعت17:55---6 دی 1391
من دیگه میرم بای
پاسخ:بسلامت داداشی


گرگنما
ساعت17:53---6 دی 1391
حالا تو ببین من کی گفتم صلاح مملکت خویش خسروان دانند امیدوارم موفق باشی
پاسخ:!!!!!!!!!


گرگنما
ساعت17:48---6 دی 1391
اخه............ این تو رو نمی خواد
پاسخ:نه دروغه...میخاد منو..اگ نمیخاس جوابمو نمیداد...اگ نمیخاس وقتی ازش پرسیدم منو میخای نمیگف اره.... میخادمنو..................................................


گرگنما
ساعت17:39---6 دی 1391
الان حیف خواهرمی وگرنه یه فوحش زشت بهت می دادم
پاسخ:نه خب بگو داداش ناراحت نمیشم...خخخخخ
پاسخ:تاییدش نمیکنم...بگو بگو بگو
پاسخ:خخخخخخخخ....من عاشقتم داداش با اینهمه محبتت....خخخخخ حالا چرا مگه کار بدی کردم؟؟؟


گرگنما
ساعت17:34---6 دی 1391
تو خوش گل تری
پاسخ:راستی ریدم به غرور و شخصیتم دیشب بش اس دادم باش اشتی کردم..یه همچین ادم دلرحمیم من... دلم طاقت نیورد


گرگنما
ساعت17:32---6 دی 1391
یه چی بگو
پاسخ:من خوشگلم؟؟ من خوشگلترم یا عماد؟؟؟


hiichkass
ساعت12:51---6 دی 1391
اون دختر کیه؟
پاسخ:منم دیگ...


گرگنما
ساعت20:49---5 دی 1391
جون داداش افشین معجزه می کنه
پاسخ:داداش دلم پره...دلم پره!


گرگنما
ساعت20:35---5 دی 1391
دختر اخه چرا خودتو حروم این می کنی
پاسخ:چون عاشقشم....چون دوسش دارم....چی بگم افشین....عشق خرم کرده...کورم کرده...دیوونم کرده...روانیم کرده... بابا من بخاطر این یارو قید همه چیمو زدم اونوقت چطور فراموشش کنم....با یه دعوای ساده تمام دیوار اتاقمو مشت میزدم...تمام انگشتام باد میکرد....بخاطرش سه بار قید زندگیمو زدم...بخاطرش سه بار از خونه فرار کردم..بخاطرش رو ابرو خانوادگیمون خط کشیدم....یکی بفهمه من اینو از ته قلبم دوس دارم...خدااااااااااااااااااااااااا


گرگنما
ساعت20:28---5 دی 1391
خوندم میخوای چی کار کنی تو گوه میخوری بخوای از این غلطا بکنی
پاسخ:هه!!!مگه بخاطرش سه بار این گوه رو نخوردم؟؟!!بار چهارم هم میخورم... اصن از قیافش معلومه دوسم نداشت..مگه نه؟؟


گرگنما
ساعت20:25---5 دی 1391
هان مگه چی شده
پاسخ:هیچی دادا..تموم شد....تمومه تموم شد...تازه اول بدبختیامه...به سارا گفتم میخام چیکار کنم


گرگنما
ساعت20:20---5 دی 1391
نمی دونم چی بگم
پاسخ:بگو مهسا خاک تو سرت که بخاطرش خودتو دستی دستی بگا دادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ساعت 20:1 نویسنده mahsa pishi |