+67

يكےزير . . .

يكے رو . . .

בستـ ـهايماטּ زيباتريـטּ بافتنے בنیاستــ!!!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+دیشب بروجرد 3 بار زلزله اومد...

+دفعه اول که اومد نترسیدم پاشدم گوشیمو گذاشتم تو شلوارم دوباره خوابیدم...

+بعد مامانم سوره زلزله رو خوند اولش مثه یه قسمت اهنگ شاهین نجفی بود منم ادامشو خوندم

+یهو یه زلزله شدید تر اومد که گفتم گه خوردم گه خوردم

+دفعه سوم یه پس لرزه کوچیک اومد....

+همین!!!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت23:00---6 دی 1391
سلام وبلاگه زیبایی داری خوشحال میشم به وبلاگه منم سر بزنی و نظر بدی و اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو که لینکت کنم
پاسخ:بذا سر بزنم بینم چفنتیاس؟!


گرگنما
ساعت17:26---6 دی 1391
پاسخ: :|

گرگنما
ساعت17:21---6 دی 1391
باشه
پاسخ:...


گرگنما
ساعت17:14---6 دی 1391
باشه ابجی
پاسخ:یه همچین اجی با غیرت با تعصب با مرام و با معرفتی داریا....قدرمو بدون!


گرگنما
ساعت17:10---6 دی 1391
هیچی رف کربلا فعلا شرش کم شده از سرم
پاسخ:وقتیم برگشت اصن ازش سراغی نگیر..زیاد محلش نده خودش گورشو گم میکنه میره


گرگنما
ساعت17:07---6 دی 1391
هیچی برا امتحانا هم یه خورده امادم
پاسخ:ایشالا موفق باشی تو همه زندگیت...چی کردی با رفیقت؟؟؟


گرگنما
ساعت17:04---6 دی 1391
ممنون تو خوبی
پاسخ:قربونت...چیکارا میکنی با درس و مدرسه؟؟!امتحانات شروع شده؟؟نشده؟؟؟اماده ای براشون؟؟؟


گرگنما
ساعت17:01---6 دی 1391
منظورم با گفتار صدایی بودپاسخ:اها ازون لحاظ...بعله...خب خوبی دیگ؟؟؟امروز حالتو نپرسیده بودم

گرگنما
ساعت16:56---6 دی 1391
کلا خوشم نمیاد با هیچ دختری حرف بزنم
پاسخ:علان بنده دچار بحران هویت شدم...په چطور با من حرف میزنی؟؟


گرگنما
ساعت15:59---6 دی 1391
باشه ببخشیدپاسخ:اخی داداش گلم نبینمت ناراحت....شوخی کردم باو..گفتم یخ بت میاد نه بی جنبه.... اخی ببخشید ناراحت شدی....اخی...

گرگنما
ساعت15:49---6 دی 1391
خو راس می گمپاسخ:درت افشین...درت

گرگنما
ساعت15:29---6 دی 1391
این که کار همیشه تهپاسخ:درد:D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, ساعت 10:11 نویسنده mahsa pishi |