+69

+کامپیوتر هنگ کرده بود هی گیر میزد عصابم خورد شد!

+عصبی شدم گفتم ای کیرم دهنت کامپیوتر....

+یه نگا به دور و برم کردم دیدم عـــــه!!هم بابام پیشمه هم مامانم!!!

+هیچی دیگ شرمنده شدیم مامانم گفت از مال کی مایه میذاری شما؟؟؟!!!

+یه نگا به بابا و یه نگا به مامان و بعد گفتم:

من و بابام نداریم که..هرچی من دارم مال اون هر چی اون داره مال من!!

+حالا ازین به بعد اذیتم کنید....از مال داداشم و عماد هم قرض میگیرم قشنگ دهنتون سرویس

+خخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت21:05---7 دی 1391
احسندتکم
پاسخ:أشکر


hiichkass
ساعت17:07---7 دی 1391
زشکپاسخ:خخخخخ

گرگنما
ساعت15:57---7 دی 1391
مگه تو داداش هم داری
پاسخ:بلی..یه داداش واقعی دارم اسمش مهدی....الآن تو نیرو دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال کشور در شهر نوشهر داره تحصیل میکنه....بلی


گرگنما
ساعت15:56---7 دی 1391
مگه تو داداش هم داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, ساعت 13:40 نویسنده mahsa pishi |