+71

+امروز یه چیز دیگه هم فهمیدم!که این عمادمون هم برا کل فامیل اشناست....

+تو ماشین نشسته بودم خالمم تو ماشین بود...هردومون ساکت بودیم بعد برگشته میگه:

+هنوز باعماد دوستی مهسا جان؟؟!!

+هیچی دیگه این مهسا جان یلحظه هنگ کرد ....خودمو زدم کوچه علی چپ گفتم عماد کیه دیگه؟؟؟

+گفت همون لاغر قد بلنده که تو بیرجنده دیگ..واسه من فیلم بازی نکن خاله!!!

+هیچی دیگ رو دست خوردیم گفتم اهان اون عمادو میگی اره باهاش دوستم!چطور؟؟؟

+قسمت عجیبش:اره عزیزم همینو سفت بچسب باهاش ازدواج کن شوهر گیر نمیاد

+من:

+خالم:تازه صداشم قشنگه ها!!!

+ما کلن خفه نشستیم ولی کفم برید بابا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, ساعت 21:12 نویسنده mahsa pishi |