+5

+سلام..بچه ها یه چیزیو امتحان کنید لطفا..من از خط خودم به خودم اس میدم

هم به دستم میرسه هم ازم شارژ کم میکنه..شما هم امتحان کنید ببینید برا شما هم میشه

یا چون من تنهام این مدلیه که احساس تنهایی نکنم؟؟!!!!!

+امروز عصر به خودم اس میدادم...اصن یه وضی بود..اینقد رفته بودم تو جو که نگو...

بابام دید این وضعیتو دلش برام سوخت اشک تو چشاش جم شد...هـــــــــــــــــــی

+بگذریم...و اینم حرف آخر:

 

بعضیا دست خودشون نیست...

دکتر بهشون رژیم داده گفته فقط "گوه بخور" !!


 

+شب بخیر همگی...



نظرات شما عزیزان:

دخمل سمپادی
ساعت19:41---27 آذر 1391
منم چن تا کپی کردم ببخشیدپاسخ:اونی که از وبم کپی کردی مال خودمم کپی بود خخخخخ البته به جز اونکه رفتم رو وبم...اون واقعیت بود نوشته خودمم بود

دخمل سمپادی
ساعت19:41---27 آذر 1391
منم چن تا کپی کردم ببخشید
پاسخ:خدا ببخشه


مهدی
ساعت14:13---27 آذر 1391
سلام آبجی جان.ممنون که اومدی و به وبم سر زدی.نظر لطفته آبجی.یه موقع ازم دلگیر نشو من نظر دادم و وب مال خودته.

همین که گفتی دکتر بهشون رژیم داده رو میگم.

بیخیال .راستی من ایمیلتا نمیزارم و اگه این پیام رو خوندی بهم اجازه بده تا تو ایمیل اگه اشکال نداره پیام بدیم پس منتظر جوابت هستم و بگو چه موقع ها هستی که من بیام تو ایمیل.

من ظهرها:13:30خونه امم

شبها:21

پاسخ:سلام..خوبی ؟؟نبابا دلخور برا چی؟؟من معلوم نیس دقیقا کی هستم ....ولی ی چیز دیگه..با ایمیل حال نمیکنم... همینجا بگو عرضی داری...


ساعت12:54---27 آذر 1391
عب نداره چون دختری واسه همه عادیه
پاسخ:بابا تازگیا اینجور شدم وگرنه قبلن این اقا عماد یلحظه غافلمون نمیکرد بخدا..تازگیا عوض شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ساعت 11:38 نویسنده mahsa pishi |